کد خبر: ۲۳۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
متهم به قتل همچنان متواری است و ۲ مصدوم این حادثه، وضعیت مناسبی ندارند.

سهیل دبیا | شهرآرانیوز؛  زن و مرد مصدوم در حالی از جمعه در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد بستری شده‌اند و اقدامات درمانی برای نجات جان آن‌ها ادامه دارد که بر اثر اصابت گلوله به‌شدت بدحال هستند تا جایی که هر احتمالی وجود دارد. البته برادرشان شبیه آن‌ها خوش‌شانس نبود و در این نزاع خانوادگی، در خیابان هدایت به ضرب گلوله به دست دامادشان در دم کشته شد.

ماجرای این نزاع خانوادگی به مدت‌ها قبل و البته اختلافات چندساله یک زوج جوان بازمی‌گردد. زن‌وشوهری که ثمره زندگی‌شان یک دختر و پسر بود. با وجود اختلافات عمیق میان این زوج، از مدتی قبل این اختلافات وارد مرحله حادتری شده بود، تا جایی که زن جوان به حالت قهر راهی منزل پدری‌اش شده بود.

اما دو برادر جوانش که تحمل دیدن این وضعیت را نداشتند، به‌قصد پادرمیانی و حل‌وفصل مشکلات، جمعه گذشته به همراه خواهرشان راهی منزل او شدند تا با شوهرش، هادی که چهل‌ساله است، صحبت کنند.

این سه نفر به هدایت ۱۲ رفته و وارد منزل خواهرشان شدند و گفتگو‌هایی که قرار بود مشکلات را فیصله بدهد آغاز شد، اما در این میان درگیری‌های لفظی آن‌ها شروع شد و دوباره این جدل بالا گرفت. در حالی که همگی مشغول پرخاشگری و نزاع بودند، هادی ناگهان با بیرون کشیدن اسلحه کلت که از قبل همراهش داشت و آن را مخفی کرده بود، به‌سمت یکی از مردان شلیک کرد که گلوله به پیشانی‌اش نشست و هنگام فرار نیز به همسر و برادرهمسرش شلیک کرد و سوار بر خودرو سواری از صحنه گریخت.

با اعلام موضوع به مقام قضایی؛ بازپرس محمود عارفی‌راد، قاضی ویژه قتل، راهی محل شد و بررسی‌ها نشان داد که مرد چهل‌ودو ساله به علت اصابت گلوله به سرش در دم کشته شده است و زن سی‌وچهار ساله به همراه برادر بیست‌وچهار ساله‌اش نیز به‌شدت مصدوم شده‌اند که تلاش برای نجات جان این دو نفر آغاز شده است.
با دستور مقام قضایی، بلافاصله اقدامات فنی برای شناسایی متهم فراری آغاز شد، اما این فرد که از جرم خود مطلع شده بود بدون به‌جا گذاشتن سرنخی از محل گریخته و در نقطه‌ای نامشخص مخفی شده است.

آخرین بررسی‌های مقام قضایی درباره دو مصدوم حادثه که در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد بستری شده‌اند، نشان می‌دهد که همچنان وضعیت پایداری ندارند و نمی‌توان گفت که خطر از سر این افراد گذشته است.

قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه تلاش‌ها برای دستگیری متهم از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی همچنان ادامه دارد، با دستور پخش تصویر متهم، از شهروندان خواست اگر کوچک‌ترین سرنخی از متهم دارند یا این فرد را دیده‌اند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار